Passió per la lectura

Idioma: Català

Any: 2020

ISBN: 978-8448952211

En Roger és un crac jugant al bàsquet. Li agrada sortir i passar-s’ho bé amb els amics i les amigues. Però un dia descobreix que alguna cosa estranya li està xuclant tota l’energia. Per tal d’esbrinar què s’amaga darrere d’aquest misteri, opta per anar de metge en metge, fins que, finalment, li diagnostiquen una malaltia que té un nom ben estrany: Hodgkin. En definitiva, sembla que unes cèl·lules dolentes han envaït el seu cos i que ara haurà d’aprendre a combatre-les. Caldrà, per tant, que prepari una bona estratègia de combat i que lluiti amb saviesa i seguretat. De fet, ell és tot un cavaller predisposat per a la guerra. Potser per això emularà el seu heroi, en Tirant lo Blanc. La batalla serà dura, molt dura, sí, però ell no estarà sol. En aquesta pugna l’acompanyaran en Carles, el seu millor amic, i l’Ona, la seva Carmesina. Convertit, doncs, en el valerós i intrèpid cavaller Roger lo Pelat, passarà per moments molt complicats, però també gaudirà d’experiències satisfactòries, de l’amistat, de mil aventures i de l’amor.

[ Vols fer un tastet del llibre? ]

1 thoughts on “Roger lo pelat

1. Hola,amigos Reusenses, gracias mil.

El dom., 16 de agosto de 2020 5:24 a. m., Biblioteca Salle Reus escribió:

> bibliotecasallereus posted: “Títol: Roger lo pelat Autora: Gemma Pasqual i > Escrivà Editorial: Barcanova Col·lecció: Antaviana Idioma: Català Any: 2020 > ISBN: 978-8448952211 En Roger és un crac jugant al bàsquet. Li agrada > sortir i passar-s’ho bé amb els amics i les ” >

M'agrada